hem Forum Övrigt Garanti åtgärder

Detta ämne innehåller 1 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av  Vinit Malhotra 4 månader sedan.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #5571

    Jan Sandberg
    Deltagare

    Hej,
    Undrar om det är fler som inte fått garantiåtgärder efter besiktningarna åtgärdade?

    Jag har vid flertalet tillfällen anmält att glasskivan bakom spisen är sprucken och ska bytas, vid varje tillfälle när detta skulle åtgärdas har det tilldelats kakelsättarna som sedan säger att det inte är deras jobb och avskriver det, sedan ny anmälan till driftia som säger att det måste skickas till fastighetsägaren Brabo och därifrån inget svar och en hemsida som ej fungerar osv.

    Man bara tröttnar och ger upp 🙁

    Janne

    #5971

    Vinit Malhotra
    Deltagare

    Jag är på de hela tiden, ge inte upp! Idag skulle någon hantverkare komma men inställt pga Corona.

    Anita Lindbom

    BRABO garanti

    E: garanti@brabostockholm.se

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Stäng meny